Het 1e reisverslag: De voorbereiding! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van José Graaf - WaarBenJij.nu Het 1e reisverslag: De voorbereiding! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van José Graaf - WaarBenJij.nu

Het 1e reisverslag: De voorbereiding!

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

30 Januari 2015 | Nederland, Nederland

Lieve thuisblijvers,

Bijna is het zover, over precies twee weken vlieg ik met de Emirates vanuit Düsseldorf, naar Dubai om vervolgens na een 10 uur! durende overstap door te vliegen naar Durban (Zuid-Afrika). Vanuit Durban is het nog ongeveer anderhalf uur rijden om bij God's Golden Acre te komen.

God's Golden Acre houdt zich bezig met de zorg voor kinderen die als gevolg van aids/geweld wees zijn geworden of door hun ouders zijn verlaten. Het werkgebied van deze stichting is de provincie Kwazulu-Natal. Het motto van deze stichting is "Geef een kind een thuis". (www.godsgoldenacre.nl)

De afgelopen maanden hebben in het teken gestaan van verschillende voorbereidingen, mijn visum aanvragen en ophalen, de juiste inentingen halen, dat soort dingen.

Nu deze week de minor dan eindelijk is begonnen komt het wel erg dichtbij, na in totaal drie voorbereidingsweken gaat het avontuur straks dan eindelijk beginnen.

Van 14 februari tot en met 9 juni zal ik dus verblijven in God's Golden Acre. Samen met negen studenten van verschillende opleidingen, denk aan SPH, Verpleegkunde, PABO, Education en natuurlijk HRM, verblijf ik deze vier maanden op dit weeshuis om daar vrijwilligerswerk te gaan doen en een HR project uit te voeren.

Op het moment kan ik niet wachten om dit avontuur te beginnen, maar gelijkertijd is het ook ontzettend spannend!

Tijdens mijn verblijf zal ik proberen dit blog zo goed mogelijk bij te houden om jullie goed op de hoogte te houden van mijn ervaringen daar in het verre Zuid-Afrika!

Tot snel!

Liefs,
José.

  • 30 Januari 2015 - 19:54

    Janine:

    Leuk! Ben benieuwd naar je verhalen!

  • 30 Januari 2015 - 20:14

    Jakelien:

    Wordt vast een hele mooie ervaring. Veel plezier en succes en ik ga al je verhalen volgen. Xxx

  • 31 Januari 2015 - 01:37

    Ina En Henrie:

    We wensen jou een mooie en leerzame tijd en we gaan je volgen. Succes

  • 31 Januari 2015 - 21:21

    Dineke Doosje :

    Hoi José.
    Dat klinkt allemaal heel goed.
    Zeker spannend.
    Wij wensen jou een fijne tijd toe.
    We gaan je volgen. En zijn benieuwd naar je verhalen.
    Lieve groet vanuit Heino.
    Wilko en Dineke.

  • 02 Februari 2015 - 15:37

    Harry Hübbers :

    José, ik wens je heel veel plezier en mooie ervaringen toe. Ooit was ik ook een tijdje in het buitenland. Het was niet gemakkelijk, maar ... voor de rest van mijn leven heb ik er heel veel aan gehad.

  • 11 Februari 2015 - 09:33

    Yvette:

    Heel veel plezier! En geniet ervan, voor je het weet is het voorbij ;)

  • 16 Februari 2015 - 11:54

    Badeela :

    Heeey josé ♡
    Hopelijk ben je save aangekomen.
    wens je een super fijne tijd.
    Have lots of fun =D
    Xx-



  • 13 Juni 2015 - 23:49

    Badeela:

    Heeey Jooosje,
    Je foto's zijn vet gaaf!
    Hoop dat ik je snel weer zie, heb je zo gemist.
    nog eventjes en je bent weer back in NL =D


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2015

We zijn er bijna!

05 April 2015

Vrolijk Pasen!

05 Maart 2015

And so it begins...

30 Januari 2015

Het 1e reisverslag: De voorbereiding!
José

Actief sinds 30 Jan. 2015
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 92484

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: